Problem se squidem

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Středa Srpen 25 14:09:24 CEST 1999

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Stanice 192.168.1.1 je povolena, ale kdyz se chteji nekam webnout tak
> dostanou chybovou hlasku od squida a mne v access.logu
> pribude prave tahle
> hlaska. Nemuze tam byt nejaky chaos u nich v prohlizeci ?

Jsou tam Windows ? Dop. zmenit IP nebo reistalovat IP protokol nebo browser.
Popr. zkuste nejaky FTP program, ktery se pripojuje pres proxy.

> Kurizni na tom
> je, ze jim to slo od spovozneni presne jeden den, jak tvrdi,
> ale ja v logu
> z toho dne nemuzu prijit na jedinou IP, ktera by se te jejich vzdalene
> podobala. Pak to 'najednou' prestalo jit. Ja nic s konfiguraci nedelal
> a oni take tvrdi, ze s tim nic neprovadeli.

To jeste existuji lide, kteri veri uzivatelum ? :-))

Ostatnim
> uzivatelum to jede
> bez problemu.
> Ach jo, v posledni dobe me zacina squid pekne stvat.
> Budu vam vdecny za vsechny napady.

Jeste zkuste zmenit na jine stanici IP na 192.168.1.1 a zkusit to. Nemate
omezeni na HW adresu ?

|                    \**/
|                    (oo)
|    Ladislav Solc, MCP                         |
|    APEX Computer s.r.o.                       |
|    solc na apexcomp.cz , http://www.apexcomp.cz  |