libaca (mini-announce)

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 25 15:35:57 CEST 1999

 Zdar,

tu (_unstable_ )knihovnu (viz. thread ' Re: ncurses (Re: Knihovny funkce)'
jsem dal na:

	ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/libaca

Umi: 	* resize screenu (napr. v xtermu)
	* cist file.ini
	* hotove dialogy: vyber/prohlizeni/editave souboru, YesNo, Warning
	  	learn key
	* menu, tlacitka, inserty
	* podpora mysi
	* jednotny pristup k barvam
	* a asi i neco co jsem sem zapomel napsat :-)))

Bohuzel v tom neni zadna dokumentace, jsou tam ale nejake priklady tak by to
snad nemuselo byt ta tezke pochopit. Bohuzel si nejsem jist jsou-li vsechny
ty priklady funkcni - ja na tom tu knihovnu testoval...
Jo po nainstlovani nezapomenout pustit ./ldcongif no a pak by to melo jit
standardne pouzivat. Tedy '#include <aca.h>' atd...

Pripadne dotazy rad odpovim, je mozne, ze moje logika nekterych veci v
te knihovne je jina nez by nekdo cekal, ale snad to neni uplne
nepochopitelne...

							Zakkr