pevna IP pro dialup

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Středa Srpen 25 20:27:41 CEST 1999

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> : > 	Asi o 40% nizsi nez pri propojeni switchem C100. :-)

> : Konkretnejsi cisla (mikrosekundy) by na sklade nebyla?
> : Tohle mi nic nerika (a doufam, ze C100 != Centilion 100).

> 	Ano C100 == Centilion 100. Cisla bouzel uz nemam, jen si pamatuju,
> ze to bylo vyrazne mene.

Tak nic nenadelam. Aspon diky za snahu.

(On totiz Centilion 100 je docela out of date a s HW routerem
nema nic spolecneho a navic rychlost zavisi na pouzite modulove
konfiguraci atd. Proste vypovidaci hodnota nic moc.)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science