X a spotreba pameti

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Srpen 25 22:52:50 CEST 1999

Zdravim,

posledni dobou se mi zda, ze se pametove naroky meho X serveru ponekud
zvysily. Je jasne, ze nejakou tu pamet potrebuje, ale vice nez 20 MB, to mi
prijde skoro az dost. Nejsem si vedom zadne vyrazne zmeny v konfiguraci a
uprimne receno si nejsem ani uplne jist, jestli nekdy zabiral mene, ale
rozhodne me to netesi. Kdyz mam delat v Gimpovi a k tomu obcas neco najit na
Netu Netscapem, prijde mi 64MB RAM skoro malo :((

Nevite nekdo, jestli by se nekde dalo najit nejake pocteni o optimalizaci
spotreby pameti a vykonu X serveru? Co vubec vsechno spada do jeho rezie?
Bitmapy? Fonty?

Diky...

Psat texty v Emacsu je jako poridit si automobil kvuli poslechu radia.