X a spotreba pameti

Středa Srpen 25 23:17:29 CEST 1999

On Wed, 25 Aug 1999, Michal Krause wrote:

> rozhodne me to netesi. Kdyz mam delat v Gimpovi a k tomu obcas neco najit na
> Netu Netscapem, prijde mi 64MB RAM skoro malo :((

To se nedivim. Ani jeden z tech programu neni zrovna lehka vaha.

> Nevite nekdo, jestli by se nekde dalo najit nejake pocteni o optimalizaci
> spotreby pameti a vykonu X serveru?

Optimalizovat spotrebu pameti lze nejlepe tak, ze se nebudou spoustet
nenazrane programy. :)

Taky lze vypnout backing store (ukladani prekrytych casti oken, parametr
tusim -bs), zrusit obrazky na pozadi, zmensit barevnou hloubku.

>  Co vubec vsechno spada do jeho rezie? Bitmapy? Fonty?

Okna, kurzory, graficke kontexty atd. Hruza veci. I kdyz nejvic asi
zabiraji pixmapy, fonty a backing store.