X a spotreba pameti

gbagita gbagita na bb.web.sk
Čtvrtek Srpen 26 09:50:19 CEST 1999

Lukas Cirkva <L.Cirkva na sh.cvut.cz> píše v diskusním
příspěvku:37C469D6.29EEE6A0 na sh.cvut.cz...

> Nechci soutezit, ale mel jsem Netscape 101MB a jeste rostl pri otevirani
> stranky s Javou. IMHO je netscape spatne napsany a hlavne uz dosti
> zataraly. Muj Gnome+E minimalne alokuje asi tolik pameti co Windows 98,
> ale narozdil od M$ je sprava pameti v Linuxu napsana daleko lepe. Takovy
> Linux (Unix) s dostatkem RAM swapac ani poradne nepotrebuje a to je pak
> radost s takovym systemem pracovat.

neviem ako tebe, ale ked som si nainstaloval Gnome, tak ked som otvoril
Netscape a este dalsie 3-4 okna, (ziadna grafika, skoro vsetko len xterm)
tak potom som cakal 10 min aby mi to rozbehlo, v kuse mi to swapoval. Pri
prechode na KDE to bolo lepsie, ale ani to nebolo ono. Tak potom som radsej
ostal pri Fvwm2. Mam len 120Mhz MMX a 32 MB RAM, co by podla man malo byt
dost, ked Linux ma lepsiu spravu aku W95, lebo W95 mi ide na tom celkom v
pohode. Inak Linux mam RH6, a tie desktopy som skusal len tak, ako sa mi to
nainstalovalo, nic som tam neoptimalizoval.

gabo