X a spotreba pameti

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Čtvrtek Srpen 26 10:20:56 CEST 1999

# neviem ako tebe, ale ked som si nainstaloval Gnome, tak ked som otvoril
# Netscape a este dalsie 3-4 okna, (ziadna grafika, skoro vsetko len xterm)
# tak potom som cakal 10 min aby mi to rozbehlo, v kuse mi to swapoval. Pri
# prechode na KDE to bolo lepsie, ale ani to nebolo ono. Tak potom som radsej
# ostal pri Fvwm2. Mam len 120Mhz MMX a 32 MB RAM, co by podla man malo byt
# dost, ked Linux ma lepsiu spravu aku W95, lebo W95 mi ide na tom celkom v
# pohode. Inak Linux mam RH6, a tie desktopy som skusal len tak, ako sa mi to
# nainstalovalo, nic som tam neoptimalizoval.

  ja nevim, ale ja mam sice jenom 64MB RAM, na pozadi mi bezi ripenc (
cd->wav(cdparanoia)->mp3(bladeenc)), hraju si mp3 pres
XMMS (nebo mpg123), mam pustenyho Netscapa (min 2 okna) na html napovedu
a na ostatnich plochach programuju (cca 6 xtermu), mam gnome+e a slape
to jak hodinky, ani to nesvapuje a je to dost rychly, to si do toho obcas
pustim nejaky ten filmek v rozku (mtvp).

  Robert

P.S. Procesor 333 Celeron II (nebo tak nejak, urcite ne lepsi)

P.S.S. To vase pomale otevirani asi nebute tim co popisujete, stalo se mi
asi jednou, neco sem delal a najednou zmacknu ikonu xtermu a nic, asi tak
5 minut, proc nevim, nezkoumal sem, poklikal sem to asi 5x a potom za 5minut
mi vyskakaly xtermy

P.S.S.S. Pokud mate pomalou masinu, je FVWM naprosto idealni, jeste dodnes
to obcas prepnu na FVWM

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne