X a spotreba pameti

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Čtvrtek Srpen 26 14:45:22 CEST 1999

Dobrý den,

> Tak s tim nemohu souhlasit. Pouzivam Linux+Gnome+E (mam rad pekne veci)
> na Celeronu 400Mhz s dostatkem pameti a w98 je rozhodne mnohokrat
> pomalejsi z duvodu spatne spravy pameti.

možná běží Linux rychle na dobrých strojích, ale je tomu tak i na slabších
počítačích? Mám pocit (dobrá, neměřil jsem to a možná se pletu:), že na mém
P150 16MB RAM nabíhá windowsovský Netscape rychleji než v Linuxu (a nemám
tam KDE) a to nemluvím o 486 s 8MB paměti, kde W95 běží taky o něco
rychleji než X, což je mi zatraceně líto.

Je to opravdu tak? Musí to tak být, tj. není to jen špatně nakonfigurované
jádro nebo X? Hrozně rád bych říkal, podívejte se, jak mi na tomhle křápu
krásně běží X, na tom byste windows nespustil!

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \