X a spotreba pameti

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 26 16:15:32 CEST 1999

On Thu, 26 Aug 1999, Pavel Franc wrote:

W>možná běží Linux rychle na dobrých strojích, ale je tomu tak i na slabších
W>počítačích? Mám pocit (dobrá, neměřil jsem to a možná se pletu:), že na mém
W>P150 16MB RAM nabíhá windowsovský Netscape rychleji než v Linuxu (a nemám
W>tam KDE) a to nemluvím o 486 s 8MB paměti, kde W95 běží taky o něco
W>rychleji než X, což je mi zatraceně líto.
W>
W>Je to opravdu tak? Musí to tak být, tj. není to jen špatně nakonfigurované
W>jádro nebo X? Hrozně rád bych říkal, podívejte se, jak mi na tomhle křápu
W>krásně běží X, na tom byste windows nespustil!

Treba rozlisovat. Win98 by som na mojej 386DX/16 s 5MB RAM a 70MB HDD
s vypinacom na disk, lebo ho zdroj nevie utiahnut, asi nespustil - hlavne
pre ten vypinac na disk.

s pozdravom,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk