X a spotreba pameti

Čtvrtek Srpen 26 18:57:06 CEST 1999

On Thu, 26 Aug 1999, Pavel Franc wrote:

> možná běží Linux rychle na dobrých strojích, ale je tomu tak i na slabších
> počítačích? Mám pocit (dobrá, neměřil jsem to a možná se pletu:), že na mém
> P150 16MB RAM nabíhá windowsovský Netscape rychleji než v Linuxu (a nemám
> tam KDE)

Opakujte po mne: Netskejpe je nenazrany, nenazrany, nenazrany. Navic
do jiste miry srovnavate jabka s hruskama, protoze to nejsou identicke
programy. Napr. N. pro unixy ma v sobe bumbrlicka jmenem Motif.

> a to nemluvím o 486 s 8MB paměti, kde W95 běží taky o něco
> rychleji než X, což je mi zatraceně líto.

Slovu "bezi" bych se v tomto kontextu radsi vyhybal. Nebo mate mozna
nejake W95 special edition.

> Je to opravdu tak? Musí to tak být, tj. není to jen špatně nakonfigurované
> jádro nebo X?

To musite vedet vy, jak to mate nakonfiguovane. :)