X a spotreba pameti

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Srpen 26 14:58:03 CEST 1999

> lepsim pripade, v horsim taky 58, jako se mi stalo nedavno - nekdy mam pocit,
> ze hosi z Netscape dodavaji do svych programu o dvacet procent memory leaku
> vice za stejnou cenu :) a Gimp si nejakych tech 15 az dvacet mega take vezme.
> Priblizne 4 MB si sebere jadro a par zakladnich demonu, neco Window Maker a
> uz se swapuje :(

	No ja to provozuju na 128MB RAM a 90MB swap. Je sice pravda, ze to
provozuju s KDE 1.1.1 pri 24bpp, normalni provoz v pohode, ale v
okamziku kdy rozjedu NetScape, tak mam asi tak 16MB volno a po chvili
browsovani swapuju kolem 15-20MB. Cim vice mam otevrenych oken s
obrazky, tim vice az NS bud slitne na nejaky interni chybe nebo dojde
cely swap... - proste stejne musim po 2-3 hodinach NS ukoncit a opet
spustit, protoze jeho memory leaks je skutecne uzasne....

	-bs zkusim, ale 'normalni' soft nema takove naroky a jede bez
problemu....

	No ja bych dodal, ze X server obsluhuje jeste veskere 'resource',
vcetne definic, akceleracnich tabulek klaves, callback funkci, event
registrovanych volani.... - proste skoro vse, co se tyka jakychkoli
prostredku inicializovanych pres X protokol + dalsi...

    S pozdravem a pranim hezkeho dne za firmu FoNet, spol. s r.o.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz