X a spotreba pameti

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Srpen 27 12:57:44 CEST 1999

 Myslim, ze se pletete nebo mate informace postarsiho data. Pokud jde
 o to kdo dane software napsal pak samotna Windows zdaleka cele nenapsal
 MS. Faktem je, ze prodava Windows Terminal Server, ktery vychazi
 z puvodniho WinFrame (v bete byla hromada hlasek jako Copyright Citrix
 apod.).  Tj. to software se prodava pod hlavickou Microsoftu stejne
 jako ScanDisk a jine programy, ktere vytvoril ve skutecnosti nekdo jiny.
 Z WinFrame se vsak odstepil MetaFrame, ktery je pokracovanim WinFrame
 v rezii Citrixu, takze clovek si muze vybrat.

 Osobne mi to prislo vykonejsi nez X, da se pres to na lokalni siti
 divat i na animace bezici na jinem pocitaci, da se k tomu pridat
 slusne zabezpeceni, automaticky se muzou premapovat lokalni disky
 a tiskarny tak, aby je mohly pouzivat vzdalene aplikace apod.

 Problem je, ze je to dost natvrdo zabudovano do NT. Instalace
 Service Packu, ktery neni pro WTS ho znici. Myslim, ze trochu
 s tim neco udlel MS ve W2000.=20

 Hlavni problem je ale v uzavrenosti protokolu. "Sitove
 transparentni" nejsou aplikace podobne jako v X, ale=20
 spis nektere desktopy mohou byt nyni i sitove transparentni. Aplikace
 o tom netusi. Ta cena neni tak hrozna jak byvala, ted uz je jen hrozna ;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic