X a spotreba pameti

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Pátek Srpen 27 13:22:23 CEST 1999

>  Osobne mi to prislo vykonejsi nez X, da se pres to na lokalni siti
>  divat i na animace bezici na jinem pocitaci, da se k tomu pridat
>  slusne zabezpeceni, automaticky se muzou premapovat lokalni disky
>  a tiskarny tak, aby je mohly pouzivat vzdalene aplikace apod.
>
>  Problem je, ze je to dost natvrdo zabudovano do NT. Instalace
>  Service Packu, ktery neni pro WTS ho znici. Myslim, ze trochu
>  s tim neco udlel MS ve W2000.=20
>
>  Hlavni problem je ale v uzavrenosti protokolu. "Sitove
>  transparentni" nejsou aplikace podobne jako v X, ale=20
> [...]

Par mesicu jsme to zkouseli.
Me prisla jako nejvetsi problem stabilita - obcas (jednou, dvakrat
tydne) se stalo,
ze nektery uzivatel zatuhnul. Navzdy az do restartu systemu. Nikolvek
vsak restartu
uzivatelova systemu na stole, ale systemu, na ktery byl uzivatel
pripojeny.
Hruza pomyslet, kdyby tam bylo pripojenych treba deset lidi - jak bych
je co druhy den
presvedcoval, at si ulozi data, ze bude nasledovat restart...
Nedej boze, ze bych nekoho neupozornil a restartoval mu system pod
rukama!
Uz dlouho jsem nechodil s modrym mejkapem pres oko :-)

Petr Bravenec