Instalace pouze proxy + squid

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Pátek Srpen 27 14:00:19 CEST 1999

Zdarvim vsechny!

Najde se tady nekdo, kdo zacatecnikovi poradi?
Potrebuju na pocitac nainstalovat Linux tak, aby tento pocitac
plnil pouze funkci proxy + firewall + internet cache.
Poradte mi prosim, jake moduly musim instalovat, a jake ne.
Ktery modul je nutny, pro nabootovani? (ktery obsahuje LILO)
Linux mam RedHat, asi 2 mesice starou distribuci, tusim 6.2

Neexistuje nekde seznam modulu pro urcite typicke instalace?

Kdyby nekdo byl ochotny mi i primo pomoci s instalaci, byl bych
mu vdecny. Sedim v Brne, Na Sumavske ulici.

Diky

                              Vladimir Fux
                              e-mail:  fux na infoline.cz
                              HTTP: www.infoline.cz
                              tel/fax: 05 - 41 59 25 53
                              mobil:   0602 - 542 352
                              mobil SMS: 00420602542352 na sms.eurotel.cz
                              ICQ: 17177399

ERROR 009 - Mouse is hungry. Insert chesse in drive A: and press ENTER when
ready !