Instalace pouze proxy + squid

Milos Prudek prudemil na nembv.cz
Pátek Srpen 27 14:51:44 CEST 1999

> Potrebuju na pocitac nainstalovat Linux tak, aby tento pocitac
> plnil pouze funkci proxy + firewall + internet cache.

Budete si muset precist pomerne hodne dokumentace. Minimalne squid.conf
a ipchains howto, pripadne masquerade howto.

> Poradte mi prosim, jake moduly musim instalovat, a jake ne.

viz vyse uvedene howto. je to tam popsano velmi srozumitelne.

> Ktery modul je nutny, pro nabootovani? (ktery obsahuje LILO)

neni treba zadny modul, lilo se AFAIK instaluje vzdy (pokud pouzivate
RedHat).

> Linux mam RedHat, asi 2 mesice starou distribuci, tusim 6.2

To asi ne, nejnovejsi verze RedHatu je 6.0

> Neexistuje nekde seznam modulu pro urcite typicke instalace?

Pri instalaci si muzete vybrat tusim mezi workstation, server, a vlastni
(custom) instalace. Kdyz si vyberete custom, tak si pak muzete vybrat z
predvolenych baliku (jako je Dialup Workstation, Development Libraries
apod.), pricemz kazdy balik obsahuje nekolik balicku (rika se jim "rpm",
podle koncovky). Zpocatku instalujte cele baliky. Az pozdeji budete moci
delat instalace presne na miru.

--
Milos Prudek