Detekce eth1 ?

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Pátek Srpen 27 19:57:57 CEST 1999

Dobry vecer, rano, den....

Stojim pred problemem. Vzal jsem pocitac se dvema 3COM sitovyma
kartama, ze kteryho chci udelat proxy, a nainstaloval jsem RedHat 6.
Pri instalaci se mne zeptal jen na jednu sitovou kartu.
V /etc/sysconfig/network-scripts mam jen konfiguraci pro eth0.
Jak tam dostanu i ETH1 ? Staci prekopirovat ifcfg-eth0 pod nazvem
ifcfg-eth1 a upravit, nebo jak se to  dela?

Druhy problem - Jak reknu squidu, ze ma pro kesovani pouzit diskovy
oddil, ktery jsem za tim ucelem vytvoril?

Diky Vladimir

                              Vladimir Fux
                              e-mail:  fux na infoline.cz
                              HTTP: www.infoline.cz
                              tel/fax: 05 - 41 59 25 53
                              ICQ: 17177399

ERROR 009 - Mouse is hungry. Insert chesse in drive A: and press ENTER when
ready !