Detekce eth1 ?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Srpen 27 20:05:53 CEST 1999

On Fri, 27 Aug 1999, Vladimir Fux wrote:

> Dobry vecer, rano, den....
>
> Stojim pred problemem. Vzal jsem pocitac se dvema 3COM sitovyma
> kartama, ze kteryho chci udelat proxy, a nainstaloval jsem RedHat 6.
> Pri instalaci se mne zeptal jen na jednu sitovou kartu.
> V /etc/sysconfig/network-scripts mam jen konfiguraci pro eth0.
> Jak tam dostanu i ETH1 ? Staci prekopirovat ifcfg-eth0 pod nazvem

ne, je treba udelat jeste jednu vec. Musite jadru "vysvetlut", ze
tam je vic nez 1 sitovka a to udelate tak, ze mu reknete:

ether=0,0,eth1

coz muzete provest pres lilo. Tj. zeditujte lilo.conf (podivejte se na
parametr append viz. man lilo.conf), nainstalujete lilo. Zminku o tomto
najdete v man bootparam, sekce ETHERENET DEVICES. Po akci je treba
rebootovat.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic