Detekce eth1 ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Sobota Srpen 28 08:57:25 CEST 1999

> Stojim pred problemem. Vzal jsem pocitac se dvema 3COM sitovyma
> kartama, ze kteryho chci udelat proxy, a nainstaloval jsem RedHat 6.
> Pri instalaci se mne zeptal jen na jednu sitovou kartu.
> V /etc/sysconfig/network-scripts mam jen konfiguraci pro eth0.
> Jak tam dostanu i ETH1 ? Staci prekopirovat ifcfg-eth0 pod nazvem
> ifcfg-eth1 a upravit, nebo jak se to  dela?

ano staci prekopirovat a pozmenit. este doplnit do /etc/conf.modules ze
aky modul sa ma pre tu kartu natahovat.
napr. alias eth0 3c509 a ked aj ta druha je 3c509 tak alias ethj1 3c509
mozno este bude treba in ponastavovat irq a adresy ak by sa im nechcelo.

> Druhy problem - Jak reknu squidu, ze ma pro kesovani pouzit diskovy
> oddil, ktery jsem za tim ucelem vytvoril?

vsetko sa da definovaty v konfiguraku (squid.conf)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }