Dokumentace ke glibc (mirne OT)

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Srpen 28 21:57:18 CEST 1999

Zdravim vsechny,

rozhodl jsem se (uz ponekolikate) konecne naucit Ccko. S jazykem
samotnym problemy nemam, ale chybi mi poradny popis standardnich
knihovnich funkci. Podarilo se mi najit popis glibc-1.0.9 v Post
Scriptu (kdesi na PVT), ale ten je pro me dost nesikovny a tisk-
nout se mi ho nechce (divny format & cca 680 stranek). Zajimalo
by me jestli neni mozne najit nekde jeho rozumnejsi (idealni by
byl SGML) verzi.

Pokud neni - lze u nas (nejlepe v Praze) koupit jeji knizni vyda-
ni "The GNU C Library Reference Manual"?

Existuje nekde jiny uceleny popis moznosti glibc?

Predem dekuji
--
                                   David Kuzela