Inicializace eth1

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Srpen 29 01:34:43 CEST 1999

Lumír Topič pise:
> Dobry den,
> konfiguruji dve sitova rozhrani planet (ne 2000 compatible) pod
> Linuxem 6.0 Hedwig. Uvodni konfiguraci irq a io jsem provedl pod
> dosem a vse funguje jak ma. V Linuxu jsem zkousel konfiguraci pres
> linuxconf, pri jedne sitovce funguje vse jak ma, ale pri pridani druhe
> se priradi irq a io stejne jako mela predesla sitovka a dela si to co
> chce. Zkousel jsem i upravu pomoci lilo.conf,

Mel jsem podobny problem - dve ne2ooo compatible sitovky, obe vyzadovaly
irq/io 3/300. Nastavovani jinych parametru pres ether= nepomahalo. Kernel
sice sitovku zdetekoval a pozadovane parametry nastavil, ale sitovku neslo
pouzivat (v dmesg bylo mozne najit i nejakou chybovou hlasku, jejiz zneni
si ale nepamatuji). Jedine co nakonec pomohlo bylo (znovu)otevreni pocitace
a preswitchovani.

P.S.: Bylo by mozne zalamovat radky?
--
                                   David Kuzela