Inicializace eth1

Martin Och martin na och.cz
Pondělí Srpen 30 07:48:52 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Lumir Topic <mtproduction na atlas.cz>
To: Linux <linux na linux.cz>
Sent: Saturday, August 28, 1999 6:11 PM
Subject: Inicializace eth1

> Dobry den,
> konfiguruji dve sitova rozhrani planet (ne 2000 compatible) pod Linuxem
6.0 Hedwig.
> Uvodni konfiguraci irq a io jsem provedl pod dosem a vse funguje jak ma.
> V Linuxu jsem zkousel konfiguraci pres linuxconf, pri jedne sitovce
funguje vse jak ma, ale pri pridani druhe se priradi irq a io stejne jako
mela predesla sitovka a dela si to co chce. Zkousel jsem i upravu pomoci
lilo.conf,

> ether=9,0x240,eth0
> ether=10,0x260,eth1
>
> ale bez uspechu. Rekl jsem si mozna nejaka chyba v linuxconf a tak jsem se
vydal hledat primo
> textove konfiguraky. Dostal jsem se az ke /etc/conf.modules a
/etc/sysconfig/network-scripts/ podle predeslich mail viz. detekce eth1 ?
jsem  zkousel konfiguraci a uz jsem si myslel, ze mam vyhrano.
> Ale ono furt ne, zatim co sitovka na eth0 s konfiguraci /etc/conf.modules
>
> alias eth0 ne
> options eth0 io=0x240 irq=9
> alias eth1 ne
> options eth1 io=0x260 irq=10
>
> funguje tataz sitova karta pri prechodu na eth1 kolabuje s pri zavadeni.
Menim pouze konfiguraci /etc/conf.modules na

> alias eth1 ne
> options eth1 io=0x240 irq=9
> alias eth0 ne
> options eth0 io=0x260 irq=10

Nekdo tu napsal, ze kdyby lidi cetli, bylo by na svete lip....

Uz jsem to tu popisoval, staci do conf.modules napsat
alias eth0 ne
options ne io=0xblabla,0xblablabla

Za carkou NESMI byt mezera!

--