menu jako shellova nastavba

Jan Polak honzap na obalex.cz
Neděle Srpen 29 16:53:33 CEST 1999

Hledal jsem nejakou menu-oidni nastavbu pro shell
(like bsh z TI Sys V), neb command line neni pro bezne uzivatele
to prave.
Asi nejvic se mi libi pdmenu a umenu, ale nez neco z toho nasadim
do provozu chtel jsem se zde pozeptat, jestli nekdo neco takove
ci podobneho pouzivate a jake jsou s tim zkusenosti resp.
jake jsou uzivatelske ohlasy.

Rad bych, aby uzivatele meli stejny nastroj jak na linuxu,
tak HP-UX, ale v tom by snad nemel byt problem.

Predem diky za ohlasy.

hp

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Prumyslova 24, Znojmo              phone:+420-624-221872
Czech Republic                       fax:+420-624-226501