AIC 7895 a 2.2.10

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Srpen 29 22:59:12 CEST 1999

On Sun, 29 Aug 1999, Martin Madlik wrote:

> Zdravim vsechny,
>   mam zvlastni problem s AIC7895 SCSI Radicem a UW Diskem WDC.

Mam ten samy radic a pokud se kouknu do change logu mezi .9 .10, tak se
dost veci zmenilo. U me se to zmenilo tak, ze pokud zapisu na DATku 3 GB,
tak mi vytuhne jadro a to taz, ze nejde ani SysRq. .9 je uplne v pohode.
(zazalohuju 18GB na 24Gb DAT).
Takze bych s timhle radicem .9 neprovozoval.
.11 jsem netestoval, prtotoze driv nez jsem ji instaloval byla prohlasena
za vadnou a na .12 jsem jeste nemel cas.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.