Rootovske heslo ?

Jiri Dvorak dvorakj na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Srpen 30 10:58:40 CEST 1999

On Mon, 30 Aug 1999, Petr Sindelar -  PeS wrote:

> Pokud mate spatne nastevene lilo tak ano. Je ale mozne zaheslovat lilo a
> potom je vse bez problemu. Ja pouzivam lilo s hesly (pro linux tam mam
> jeste resticted, abych svuj server mohl rebootovat vzdelene a nechtelo to
> heslo), vice man lilo.conf. pro jistotu doporucuji zaheslovat setup a
> vypnout bootovani z mechaniky (tez pouzivam, jednak muzu zapomenout
> disketu v mechanice a jednak se mi nikdo neprolomi do systemu).

No.. Jakmile se vam nekdo dostane k pocitaci, jsou veskera bezpecnostni
opatreni marna. Nebot sroubovak resi spoustu problemu, napriklad
zaheslovani BIOSu atd... Pokud si teda chcete chranit data aj proti
takovemuto utoku, sifrujte HDD a zalohujte.

>                         PeS the Elven Mage
>                         (sindelap na upol.cz)

Jiri Dvorak
Palackeho 13
Prerov
750 00
http://www.inf.upol.cz/~dvorakj
Veskere nazory uvedene v tomto dopise jsou ciste me vlastni a nemusi se
shodovat s oficialnimi stanovisky organizaci, kterych jsem clenem.