fdd boot

Roman Mosnicka mosna na perseus.cz
Pondělí Srpen 30 12:06:20 CEST 1999

Zdravim,

 vytvoril jsem si linux. zavadeci disketu a to tak, ze jsem prikazem dd zkopiroval obraz souboru /boot/vmlinuz na fdd.
Vsechno funguvalo ok, ale z fdd se mi natahlo jenom jadro, ostatni uz se tahalo s hdd. Tam jsem prikazem rdev nastavil root
adresar pro  linux na disketu - to take funguje, natahne se jadro systemu, a vyzve me to k vlozeni root diskety.Tady je ale problem
jakmile se zacne spoustet init, tak vzdycky mi pc zatuhne, protoze init nemuze na diskete najit nejakej script, ktery ma spustit -
nemam tam zkratka nakopirovano vse co je potreba.Muze mi nekdo poradit, co tam vsechno nakopirovat, spise ale jak nastavit
zavadeni systemu, aby se pouze natahlo jadro a zpristupnila se mi konzole - to mi staci abych si mohl pripadne namountovat hdd
a resit pripadne problemy.

Predem dekuji za radu
Roman Mosnicka