fdd boot

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Pondělí Srpen 30 12:19:22 CEST 1999

Roman Mosnicka wrote:

> Zdravim,
>
>  vytvoril jsem si linux. zavadeci disketu a to tak, ze jsem prikazem dd zkopiroval obraz souboru /boot/vmlinuz na fdd.
> Vsechno funguvalo ok, ale z fdd se mi natahlo jenom jadro, ostatni uz se tahalo s hdd. Tam jsem prikazem rdev nastavil root
> adresar pro  linux na disketu - to take funguje, natahne se jadro systemu, a vyzve me to k vlozeni root diskety.Tady je ale problem
> jakmile se zacne spoustet init, tak vzdycky mi pc zatuhne, protoze init nemuze na diskete najit nejakej script, ktery ma spustit -
> [...]

Jak vypadal ten prikaz na zkopirovani jadra dd if=/boot/vmlinuz of=/devfd0 ... ? Jestli ano, tak to na tvrdo zkopiruje jadro na
disketu bez souboroveho systemu. Tak muze byt ulozene jenom jadro, ale nikoliv nejake dalsi soubory. Doporucuju vytvorit na diskete
souboruvy system nakopirovat jadro pomoci cp, na instalovat na disketu LILO a pak se s tim da uz neco delat.

        Lukas Fiala