Exploit pro wu-ftpd, BeroFTPD, ProFTPD

Martin Och martin na och.cz
Pondělí Srpen 30 14:22:00 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Petr Sindelar - PeS <sindelap na upol.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, August 30, 1999 11:41 AM
Subject: Re: Exploit pro wu-ftpd, BeroFTPD, ProFTPD

> Tak mi to nedalo, a jakozto uzivatel ProFTPD jsemse mrknul na jejich web.
> A ejhle, oprava uz je na svete :
> ftp://ftp.tos.net/pub/proftpd/proftpd-1.2.0pre4.tar.gz (vcera v 23:27)
> Takze stahujte a zase nahodte sve ftpd ;-) (Teda pokud mete ProFTPD)

Neco je spatne, prelozil jsem tuto novou verzi,
a nezere mi usery, pokud mam shadow passwords (po pwconv)

Prekladal jsem s volbou --enable-autoshadow, popr. --enable-shadow,
a nic. Pokazde mi v logu vypise incorrect password, a nepusti mne tam...

Mate nekdo vysvetleni, ci podobnou zkusenost?

--
Martin Och
Network Administrator