Exploit pro wu-ftpd, BeroFTPD, ProFTPD

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 30 14:37:46 CEST 1999

Dne 30. 8. 1999 Martin Och napsal:

> Neco je spatne, prelozil jsem tuto novou verzi,
> a nezere mi usery, pokud mam shadow passwords (po pwconv)
>
> Prekladal jsem s volbou --enable-autoshadow, popr. --enable-shadow,
> a nic. Pokazde mi v logu vypise incorrect password, a nepusti mne tam...
>
> Mate nekdo vysvetleni, ci podobnou zkusenost?

Mam stejnou, pomohlo pouzit pamifikaci.

Spuste
./configure --with-modules=mod_pam

a v /etc/pam.d vytvorte soubor ftp s obsahem:

#%PAM-1.0
auth       required     /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
account    required     /lib/security/pam_pwdb.so

Ja jeste pridal do /usr/local/etc/proftpd.conf radek

AuthPAMAuthoritative    on

ale myslim, ze to neni nutne. Kdyz tak na to koukam, tak mozna ani to
--with-modules mozna nebude nutne, protoze moduly v adresari modules se
udajne zakompiluji automaticky a mod_pam je tam z contribu prilinkovany.

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.