Rootovske heslo ?

Rado Garabik garabik na atlas01.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Srpen 30 16:28:43 CEST 1999

Petr Sindelar -  PeS <sindelap na upol.cz> wrote:
 : On Sun, 29 Aug 1999, mario wrote:

 :> > Pomohlo mi nabootovat v single rezimu (LILO : linux S) a pouzit passwd pro
 :> > zmenu hesla
 :>
 :> to tedy znamena, ze kdyz se mi nekdo dostane k masine a zrebootuje ji v
 :> single rezimu, muze si v ni pak bez root hesla delat, co chce? to asi neni
 :> prilis bezpecne, nebo se pletu?

 : Pokud mate spatne nastevene lilo tak ano. Je ale mozne zaheslovat lilo a
 : potom je vse bez problemu. Ja pouzivam lilo s hesly (pro linux tam mam
 : jeste resticted, abych svuj server mohl rebootovat vzdelene a nechtelo to
 : heslo), vice man lilo.conf. pro jistotu doporucuji zaheslovat setup a
 : vypnout bootovani z mechaniky (tez pouzivam, jednak muzu zapomenout
 : disketu v mechanice a jednak se mi nikdo neprolomi do systemu).

No, rad by som si sadol za ten pocitac do ktoreho sa nikto neprelomi a
napisal v lile linux init=/bin/bash :-)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |