rh6.0 on sun

Michal Skvor (MiSk) M.Skvor na sh.cvut.cz
Pondělí Srpen 30 18:41:18 CEST 1999

> Na Sun je vzdy 2 part. tzv backup a je pres cely disk. A ostatni se
> delaji po ni.
> Mam tkovy dojem, ze kdyz jsem instaloval Lin. na E450 tak jsem mel
> podobny problem.
> Ale pak se vse nainstalovalo OK.
>
>                                  Dan
Lide vy me desite, to jsem asi na neco pri instalaci prehledl. Ja jsem
instaloval RH6.0 na 250, 3500, Ultru 10, Ultru 5 ale tohle se mi jeste
nestalo. Jak a kdy naskoci tahle hlaska? Rad bych to zkusil.

	S pozdravem
				Michal Skvor (MiSk)