rh6.0 on sun

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Srpen 31 08:08:59 CEST 1999

> Lide vy me desite, to jsem asi na neco pri instalaci prehledl. Ja jsem
> instaloval RH6.0 na 250, 3500, Ultru 10, Ultru 5 ale tohle se mi jeste
> nestalo. Jak a kdy naskoci tahle hlaska? Rad bych to zkusil.

Takze po poriadku. Fdiskom som zmazal particie po solarise. vytvoril novy
sunovsky disklabel (inaksi nechce). pri vytvaranii particii mi to vyhlasi,
"it is highly recommended, that the third partition has been a Whole disk"
- pisem to spamati, takze presne anglicky to sediet nemusi.

na tu hlasku som sa vykaslal(3 particia je /usr) a vytvaral som dalej.
lenze pri instalaci mi to vzdy spadne na signal 11. akurat sa snazil
nainstaovat afterstep (ma byt na /usr).

Ked uz mi to robilo viac krat, rozhodol som sa preformatovat particie
rucne. skontrolovat na bad-blocky. (aj to mi robilo problem, pokial som
nedal novy sun disklabel).

takze mozte mi poradit co mam s tym dalej robit ? davat system na jednu
particiu je pre mna blbost, lebo hned by skoncil s quotami a systemom
plnym hard-linkov.

Ked to takto pojde dalej, siahnem po inom systeme.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }