KOMERCE - hleda se instalater : o]

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Pondělí Srpen 30 21:41:34 CEST 1999

Dobry vecer - rano...
Myslim, ze uz jsem tim zabil dost casu. Hledam nekoho
kdo by mi za mrzky peniz nainstaloval Linux.
CD RedHat 6.0 mam.
Zkusil jsem to 3x, a budto jsem tam nainstaloval i spoustu balastu,
nebo na mne kazdou chvili hulaka, ze mu neco chybi (tu knihovna,
tu prekladac..), a ja marne hledam, ktery RPMko doinstalovat.
Moje predstava je tato

Pocitac ma slouzit jako firemni proxy na pevne lajne, takze
predpokladam squid, snad i shaper, pro spravu a moznost
psani scriptu souvisejicich se  zpracovanim logu a odesilani
vysledku taky ssh, perl a sendmail.

Zadny Xsy, fonty, konfigurace tisku a podobny speky netreba.
Po strance HW nejsou problemy.

Sedim v Brne, na Sumavske ulici. Za pomoc predem dik.

Vladimir