USB pod linuxem

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Srpen 30 21:48:08 CEST 1999

On Mon, 30 Aug 1999, hvymazalova wrote:

> Dobry den,
> mam scaner SCANJET 6200C pripojeny pres USB. Pod WIN95 chodici perfektne.
> Nevite prosim , jak to rozjet pod Linuxem.

Nev8im jestli primo 6200, ale nejaky podobny jsem rozjel bez problemu pod
linuxme se sane, ale bohuzel pres SCSI. USB podpora se sice da sehnat, ale
zadny scanovaci soft co znam si s ni neporadi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.