rh6.0 on sun

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Srpen 31 09:30:26 CEST 1999

> myslím, že zase tak žhavé to nebude. Pokud byste znal architekturu Sun nebo
> alespoň četl vhodnou dokumentaci (doporučuji např. jakoukoli příručku, kterou
> jste dostal se serverem) zjistil byste, proč je nutno "Whole disk" partition
> vytvořit... Zkuste si přečíst instalační návod pro zvolenou distribuci a
> hledejte v něm "whole disk". Najdete stránku
> http://www.redhat.com/corp/support/manuals/RHL-6.0-Manual/install-guide/manual/doc127.html.
> Přeji mnoho "slunečné" zábavy :-)

vdaka. nastudujem :-)
bohuzial jedine co som dostal bola krabica s diskom, s monitorom ,
klavesnicou, mysou a podlozkou. bez cd, bez diskety. ziaden manual.
(nie je totizto kupovane, len pozicane)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }