rh6.0 on sun

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Srpen 31 09:21:45 CEST 1999

   From: Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk>
   Date: Tue, 31 Aug 1999 08:08:59 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > takze mozte mi poradit co mam s tym dalej robit ? davat system na jednu
   > particiu je pre mna blbost, lebo hned by skoncil s quotami a systemom
   > plnym hard-linkov.
   >
   > Ked to takto pojde dalej, siahnem po inom systeme.

myslím, že zase tak žhavé to nebude. Pokud byste znal architekturu Sun nebo
alespoň četl vhodnou dokumentaci (doporučuji např. jakoukoli příručku, kterou
jste dostal se serverem) zjistil byste, proč je nutno "Whole disk" partition
vytvořit... Zkuste si přečíst instalační návod pro zvolenou distribuci a
hledejte v něm "whole disk". Najdete stránku
http://www.redhat.com/corp/support/manuals/RHL-6.0-Manual/install-guide/manual/doc127.html.
Přeji mnoho "slunečné" zábavy :-)
--
Pavel Janík ml.