Linux a nuke

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Srpen 31 10:54:05 CEST 1999

:> Slysel jsem o programu nuke, ktery dokaze shodit NT. Kamarad mi tvrdi, ze
:> je to nejlepsi system jaky zna a ze na neho linux nema. Chtel bych ho
:> presvedcit o opaku. Nevite, kde ho stahnout, nebo sehnat ?

myslite, ze je to najlepsi sposob ako niekoho presvedcit o tom, ze linux je
dobry system ?

snad by ste na to mali ist z druhej strany ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying