Linux a nuke

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Srpen 31 13:51:53 CEST 1999

# Slysel jsem o programu nuke, ktery dokaze shodit NT. Kamarad mi tvrdi,
# ze je to nejlepsi system jaky zna a ze na neho linux nema. Chtel bych
# ho presvedcit o opaku. Nevite, kde ho stahnout, nebo sehnat ?

  No, zkuste se podivat na www.rootshell.com, ale nevim, nevim. Toto zrovna
neni idealni zpusob jak nekomu dokazat, ze linux je lepsi nez NT. IMHO jako
obycejny smrtelnik bych to asi nepochopil. Kdyz sundam nejakou masinu s NT
tak to neznamena ze masina z ktere sem ho sundal je lepsi nebo snad ano? Je to
jaksi nelogicke, ale to uz je na vas...
  Jdete na to druhou cestou ...

  Zdravim
    Robert Vojta

P.S. Pokud se podivate, tak existuje spousta linuxovych stroju, ktere lze
bezproblemu sestrelit exploitem ktery se vali nekde na netu, proc? Jakykoli
system, o ktery se nestarate je sestrelitelny (i ten o ktery se starate ;-( )
To plati pro vsechny, ne jen pro Wirxx, ale i pro UN*X (specialne Solaris)

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne