Delphi pro LINUX

Michal Skvor (MiSk) M.Skvor na sh.cvut.cz
Úterý Srpen 31 11:58:12 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> neznam nic co by mi delphi jen pripominalo, docela
> by me to take zajimalo.
>
> --

Nerikam ze zrovinka delphi. Pro psani aplikaci v Jave je treba Netbeans
( http://www.netbeans.cz ), jinak pro nativni aplikace je neholik
navrhovych systemu myslim ze jeden se jmenuje QBuilder nebo tak nejak (
prostredi pro Qt ) a pak je glide ( pro gtk+ ). Neni to nic moc ale
potesi to

		Michal Skvor