Delphi pro LINUX

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Srpen 31 12:05:16 CEST 1999

Dne 31. 8. 1999 Petr Snajdr napsal:

> neznam nic co by mi delphi jen pripominalo, docela
> by me to take zajimalo.

A to ja zase ano. Delphi mi to rozhodne pripomina :)

VDKBuilder (http://www.programmers.net/artic/Motta/vdkbuilder/index.htm)
      RAD nastroj pro VDK, C++wrapper okolo Gtk+

KDevelop (http://www.kdevelop.org/)
      RAD pro KDE nebo standalone QT, podle me nejpromakanejsi vyvojove
      prostredi pro Linux

Posledni dobou se hodne rozvinul i QtEZ (take QT, http://www.ibl.sk/qtez/)
a nezajimavy neni na gIDE (Gtk+, http://gide.pn.org/).

S pozdravem