linux jako X terminal

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Středa Prosinec 1 08:40:30 CET 1999

Radek Kadner wrote:

> [...]

To je projev toho ze X-server ma malo fontu a CDE se z toho .....,
spuste na dane HP-UX stanici font server a pridejte ho do cest v
XF86config, nebo jako parametr na prikazove radce. Jinak u nas pouzivame
nekolik dokonce bezdiskovych linuxu jako X-terminaly s celkem rozumnymy
vysledky.

Mnoho stesti
--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |