Specialne pro marka antoziho

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Prosinec 1 07:59:26 CET 1999

> V Meta-FAQu se pise:
>
>      * Identifikace zpráv z konference. Dopisy, které listserver posílá z
>        tohoto listu, mají všechny následující řádek v hlavičkách. Tento
>        řádek lze použít například při strojovém třídění/filtrování pošty:
>        Mailing-list: contact linux-help na linux.cz; run by ezmlm
>
> tridte podle toho :)
>
>   Milan Kopacka

Ja samozrejme souhlasim, ale v praci jsem nucen pouzivat MS outlook
........, nemusim nic komentovat. Samozrejme jsem zkousel i dalsi pole
zpravy co tridici kriterium, ale je to vse prelozene do cestiny, zkratka
chtelo by to hodne casu atd........atd ....To by pro mne bylo jednodussi
vytvorit si dalsi adresu ...