Specialne pro marka antoziho

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Prosinec 1 09:37:17 CET 1999

# Ja samozrejme souhlasim, ale v praci jsem nucen pouzivat MS outlook
# ........, nemusim nic komentovat. Samozrejme jsem zkousel i dalsi pole
# zpravy co tridici kriterium, ale je to vse prelozene do cestiny, zkratka
# chtelo by to hodne casu atd........atd ....To by pro mne bylo jednodussi
# vytvorit si dalsi adresu ...

Dobry den,
  ale prece si nebudou lidi z cele konference podvolovat prani nekoho jineho?
Proc? Za chvilku prijde dalsi a bude chtit toto, potom tamto a ve finale z
toho bude ... Rekl bych ze toto je uplne vas problem.

  Preji prijemny zbytek dne
    Robert Vojta

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz