WWW mail pod GPL - IMP

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Prosinec 1 14:55:20 CET 1999

On 12/01/99 11:26, Jirka Kosek wrote:

> A nemate IMAP demona nebo podporu IMAPu v PHP. IMAP knihovna v PHP se
> pouiziva i pro pristup k mailboxum pres POP3. Takze pokud vase PHP neumi
> IMAP, nemuze IMP fungovat ani s POP3 serverem.

Problem je v tom, ze nikde se nic nepise o pouziti POP3 v IMPu. Ja
napriklad podporu pro IMAP v PHP mam, ale nevim, jak IMPa donutit, aby
sahal na POP3. Docela by se to hodilo, protoze chci IMP nabidnout
zakaznikum pro pripad, ze potrebujou na email treba pri cestach a pro
tyhle ucely je IMAP zbytecny. Navic kdyz si uzivatel udela nejake slozky
a premisti do nich zpravy, POPem se na ne uz nedostane a IMAP nechci pro
okolni svet povolovat.

S pozdravem