WWW mail pod GPL - IMP

Středa Prosinec 1 15:02:43 CET 1999

Michal Krause napsal:

> Problem je v tom, ze nikde se nic nepise o pouziti POP3 v IMPu. Ja

Jak jsem sem jiz psal, tak POP3 je podporovan v nove (vyvojove) versi IMPa
2.2.0-pre? Nejlepe apt-get install debconf imp (z unstable).
Pak se povoli user_change_servtype a user_change_port (pri prepnuti typu
serveru _nemeni_ port, se kterym se spojuje, takze poroz at nelezete typem
POP3 na port 143 (IMAP) ale na 110).

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz