Symphony Proxim WireLess

Jiri Kastner jr. indy.j na seznam.cz
Středa Prosinec 1 23:00:38 CET 1999

Dne Po, 29 nov 1999 jste napsal(a):

> Symphony Proxim v PCI provedeni chodi JEN s kernelem 2.2.x a 2.3.x viz
> README v PCI driverech.

Jo cetl jsem, ja se preklepl, pocitac, na kterem mam tu kartu je na jadre 2.2.5
a je to RH 6.0, pripojuju vypis z /var/log/messages:

Nov 27 07:55:18 pingu ifup: SIOCSIFFLAGS: No such device
Nov 27 07:55:19 pingu ifup: SIOCADDRT: Network is down
Nov 27 07:55:21 pingu network: Bringing up interface eth1 succeeded

to se opakuje vzdy, kdyz se nahazuje sit, dva pocitace se Symphony jsem mel
vedle sebe, kdyz jsem dal ping na IP, kterou mela karta, ktera byla na tom
samym pocitaci, tak reakce byla mormalni, ale jakmile jsem dal ping na IP
pocitace, kterej byl fyzicky dvacet cisel od nej, tak mi hlasil, ze je sit
nedosazitelna. Jeden pocitac je PII/300MHz a druhej je P/100MHz. Oba reagujou
stejne a maj stejny vypisy.

S pozdravem
Indy