ipx vmware, ci routovani

nene xtluz01 na vse.cz
Čtvrtek Prosinec 2 00:11:51 CET 1999

Ahoj!

Mam takovy maly problem. Nainstaloval jsem si VMware s umyslem, ze z nej
budu pristupovat k skolni siti (Novell Netware) a tak mi odpadne caste
rebootovani do dosu. Po malych porodnich problemech se mi podarilo, aby
to fungovalo a ja jsem se radostne prihlasoval do skoli. Jenomze se
najednou prede mnou objevil necekany problem. V skolni siti mame vsechny
sitove karty evidovane a zadnou jinou kartu to tam nepusti. VMware se
sve dokonalosti emuluje sitovou kartu i s jejim cislem, takze me skolni
sit odmitnula prihlasit s tim, ze ma sitovka neni v evidenci. Zacal jsem
hledat, jak bych mohl toto cislo zmenit. Nakonec jsem se dozvedel, ze
muzu zmenit jenom cast tohoto cisla, ale zbytek uz ne
(00:50:56:xx:yy:zz). Kdyz jsem to zkusil zmenit cele
(00:12:34:56:78:90), tak jsem narazil na kontrolu VMware, ktere upravilo
upravilo tu pevnou cast tak, jak potreboval sam (00:50:56:56:78:90). Tak
jsem si rekl, ze to vyresim tim, ze vmware povolim komunikovat jenom s
hostujicim pocitacem a napojim jej na skolni sit pomoci routovani ipx.
Jenomze jsem zacatecnik a tak vas zadam o radu. Pomohlo by mi, kdybych
ty pakety routoval? (tedy hlasila by se skolnimu serveru jenom moje
skutecna sitovka?) Jak mam nastavit routovani? Nejsem si jisty
zarizenim, ktere VMware pouziva jako sit.

Diky za kazdou radu

                        Zdenek