Instalacni interface k rpm

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 2 14:01:59 CET 1999

On 12/02/99 10:11, Jan Moravec wrote:

> Nevim jak u RedHatu (nechci rikat ne, ale to verze 6.0 jsem se s tim
> nesetkal), ale u SuSE je YaST, ktery toto umoznuje velmi pohodlne i po
> instalaci. A dokonce jsem se zatim nesetkal s tim, ze by neco neslo
> odinstalovat (jako u RH 6.0 :((( ).

Vam neco neslo odinstalovat? S tim jsem se tedy jeste nesetkal. Navic,
pokud me pamet neklame, SuSE pouziva take RPM, takze YaST je jenom
nadstavba...

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.