Instalacni interface k rpm

Jan Moravec javim na suse.cz
Pátek Prosinec 3 08:44:45 CET 1999

> Vam neco neslo odinstalovat? S tim jsem se tedy jeste nesetkal. Navic,
> pokud me pamet neklame, SuSE pouziva take RPM, takze YaST je jenom
> nadstavba...

Ano, neslo mi odinstalovat par balicku. Jmenovite x11amp*.rpm. Tvrdil, ze tam
neni, kdyz jsem ho tedy chtel nainstalovat, tvrdil ze tam je, tak jsem ho chtel
odinstalovat, tvrdil ze neni. Kdyz jsem tam ten balicek proste tvrde nacpal,
tak stejne nechodil a nasledne tvrdil, ze tam neni. Ale to je jedno, uz me to
netrapi :))) Navic jsem se u SuSE nesetkal zatim ani jednou s krizove
provazanyma zavislostma.
A co se tyka toho, ze YaST je nastavba ... o to tu preci slo :))) Jasne ze SuSE
dela s RPM balikama ... taky na to ma program rpm ...

Dale uz bych to nerozvadel ...

--
Jan Moravec
Instalacni podpora