ipx vmware, ci routovani

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 2 15:52:26 CET 1999

On Thu, 2 Dec 1999, nene wrote:

> Mam takovy maly problem. Nainstaloval jsem si VMware s umyslem, ze z nej
> budu pristupovat k skolni siti (Novell Netware) a tak mi odpadne caste
> rebootovani do dosu. Po malych porodnich problemech se mi podarilo, aby
> to fungovalo a ja jsem se radostne prihlasoval do skoli. Jenomze se
> najednou prede mnou objevil necekany problem. V skolni siti mame vsechny
> sitove karty evidovane a zadnou jinou kartu to tam nepusti. VMware se
> sve dokonalosti emuluje sitovou kartu i s jejim cislem, takze me skolni
> sit odmitnula prihlasit s tim, ze ma sitovka neni v evidenci. Zacal jsem
> [...]

No predevsim je otazke na ktere urovni se cislo karty kontroluje, jestli
na switchich, tak stejne neni sance. Asi nejcistsi reseni je dohodnout si
to se spravcem. Obsadit cizi cislo je moc moc spatne.

Krome toho cislo sitovky nemuze byt uplne jakekoliv, alespon Longshine
karty blahe pameti na kterych sla v eeromce prepisovat cela jejich adresa
pozadovaly nejake verifikacni soucty a kazda adresa zadat take nesla.

To ze jde zmenit jen cast cisla je normalni, prvni pulka je vyrobci
pridelena ntvrdo, protoze se take da snadno urcit, kdo kterou kartu
vyrobil.

Rozhodne bych se nepoustel do nejakeho routingu, stejne byste na nej asi
potreboval svoleni, protoze na routovani musi byt vzdycky nejmene dva, Vas
router musi znat cestu do velke site a velka sit musi znat ten router, aby
do te male site mohla posilat pakety.

Verim ze spravce site uzna, ze pro vyzkouseni vmware by bylo mozne kartu
registrovat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.