LINUX+W95+WNT

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pátek Prosinec 3 06:54:00 CET 1999

> damaged.
>

> Doporučuji ještě před instalací Linux dát na NT minimálně servpax 3 a
vyšší.

> Libor Mitrenga
> mailto:swh na volny.cz
> tel/fax: 067 / 32 565

Mam 8 GB disk a nemel jsem problem. Pravda lilo mam na hda5 a pouzivam
MTBGR jako boot manager. Je tam NTFS 1GB, FAT32 4.7GB primary , pak FAT 16
300MB primary, pak zbytek je extended partition a na ni ext2 1,5 GB pak
swap a pak FAT16. Jednou se mi stalo, ze ntfs byla jako damaged ale to byle
po zmene velikosti techto partitions. Tento bootmanager umi nastavovat
aktivni partition a zaroven (treba u win 95, dos)skryvat vybrane partition.
Takze je mozno mit nekolik nezavislych instanci treba win 95 a win 98,